Está aquí: Home Pueblos Valéncia ciutat Diaris de campanya ... i final

Diaris de campanya ... i final

Centre Deportiu MalvarrosaDia 18

Per la vesprada anàrem a l’acte de presentación de candidatura de Poble Democràtic en la localitat d’Almàssera. Una volta arribats allí férem difusió de les nostres idees força a través de lo que popularment hem batejat com el #Poblemòvil de manera socarrona. No és ni més ni manco que el coche particular del número 4 en la llista per Valéncia Ciutat, Alberto Garcia Iranzo, en el qual hem acoplat un equip de megafonía portátil i en el qual anem difonent a pas lent per carrers i places, la radiofónica veu del nostre segon en llistes autonòmiques, Antoni Ballesteros i Calabuig.

El nostre cap de llista, prengué la paraula en l’acte, junt al nostre candidat per la Generalitat Agustí Zacarés i Romaguera, per a recolzar com he dit adés la candidatura pel Poble d’Almàssera. Albert Clemente, explicà en breus paraules de quina manera estem fent campanya en Valéncia Ciutat i volgué recalcar l’esperit de les nostres alegacions al Pla General d’Ordenació Urbana (PGOU), puix volem implantar un Pla d’Actuació Territorial Comarcal per a coordinar el creiximent i comunicació en tots els Pobles que conformen l’area metropolitana de Valéncia.

Dia 19

Pel matí i com és habitual, en acabant de fer unes gestions a través del nostre Representant Electoral Ramón Josep Cebrià i Pascual, férem campanya de proximitat en les pedanies de Borbotó i Benifaraig. En Borbotó, localitat on almorzàrem i carregàrem forces, inclús un chic nos preguntà només vore la nostra carta de presentació, “¿Qué tinc que fer per a ser de Poble? Evidentment, lo primer és conéixer el nostre proyecte i tindre ganes de treballar i convertir-se en un agent de canvi social. Contem en tu Josep a partir del dia 25.

Per la vesprada nos reunirem en el nostre centre de treball i planificàrem accions pendents de campanya.

Mercat del Cabanyal

Dia 20

Pel matí acodirem a primera hora a la porta principal de La Ciutat de la Justicia. Allí tinguérem l’ocasió de parlar en diversos professionals i agents jurídics, com advocats i procuradors. El nostre cap de llista, com a criminòlec que és, ha fet arribar a diversos colectius professionals, les nostres llinees Mestres o propostes en Politíca Criminal. Rebérem retroalimentació sobre la llei de Seguritat Ciutadana o coneguda popularment com “llei mordaça”, a image d’eixa llei que es declarà parcialment inconstitucional en temps del Ministre Corcuera, com “ley de la patada en la puerta, o ley Corcuera”.

El nostre cap de llista, acompanyat per la nostra candidata número 3, Inma Soto Ortega, rebé visites d’alguns colegues i amics, com Victòria, procuradora i companyera en el Colectiu IVMED , on abdós junt a moltes més persones, dediquen part del seu temps en fer mediacions, en algunes ocasions de manera remunerada, i en la majoria de les ocasions de manera altruista.

En acabant, cap a les 12:00 del matí, nos desplaçàrem en dirección a Benimàmet, on montàrem la nostra #paraetadePoble. On nos reunirem en el secretari de l’associació de persones desempleades PDPD, Antonio Arnau. Parlàrem de reunir-nos en acabar les votades i tindre una correcta informació de les necessitats del barri. També rebérem la visita del nostre candidat Aureli López, qui es ficà la camiseta de #Poble i posà junt al nostre candidat Albert Clemente.

Dia 21

Pel matí, he anat al mercat del Cabanyal, un chic nos compra camiseta també vol ser militant, molt bona acollida en la gent del Mercat, expliquem que tenim el pla RICA.

Per la vesprada reunió en l’Ateneu del Cabanyal en Miguel Angel Berenguer per a explicar-li el proyecte.

Dia 22

Acabant la campanya en el barri de Nazaret. Una part de la nostra ciutat absolutament oblidada per l'equip de govern del PP. Un barri a on viuen sers humans que estan passant pobrea. A 15 minuts de la plaça de l'Ajuntament. Sensació d'indignació i ilusió per seguir en este proyecte. Dediquem i dedicarem el nostre temps a aquelles persones i a aquells llocs que més ho necessiten: tornem-li el poder al poble. I afigc: tornem-li la dignitat.

Per la vesprada, emotiu acte en Puçol de clausura de campanya. Un acte senzill i digne alhora. En estos moments, CULTURA viva del nostre #Poble. Albaes per tot Puçol explicant per qué Som de Poble

Escríbenos un Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. o llámanos a nuestro teléfono 634 599 899